تاریخ انتشار: سه شنبه 14 تير 1401 - 03:30
کد خبر: 217973
اولین زنی که در عربستان اداره هیات دولت را بر عهده گرفت + عکس
ملک سلمان پادشاه عربستان ، الشیهانه العزاز را به سمت معاون دبیر هیات وزیران منصوب کرد.
الشیهانه العزاز فارغ التحصیل حقوق دانشگاه دورهام انگلیس و اولین زنی می باشد که اداره هیات دولت در عربستان را برعهده می گیرد.