کد خبر: 204128

روز بدون فوتی در این استان

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهار شنبه 17 آذر ماه، 62 نفر است.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 22 بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای 1 مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون 3 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، 2 نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشaمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته 28 بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد 6 نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.

وی افزود: تا کنون 2031 نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون 89143 نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.