کد خبر: 200685

اداره گاز هم مردم را تهدید کرد + عکس

مدیر دیسپاچینگ شرکت ملی گاز با اشاره به افزایش صد در صدی مصرف گاز از یک هفته پیش تهدید کرد که با مشترکان پر مصرف برخورد می‌شود. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی شد.