کد خبر: 196125

به چه شرطی می توانید در خوابگاه بمانید؟

معاون دانشجویی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد: دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی یزد جهت ادامه سکونت در خوابگاه موظف به ارائه کارت واکسیناسیون هستند.

به گزارش بهداشت نیوز،  دکتر دهقانی اظهار داشت:  کلیه دانشجویان ساکن خوابگاه جهت ادامه سکونت در خوابگاه لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۰ شهریور ماه ۱۴۰۰  نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام  و کارت واکسن خود را جهت استعلام از معاونت بهداشتی و درج در پرونده به سرپرستی خوابگاه ارائه کنند.

وی تصریح کرد: در غیر این صورت طبق مقررات عمومی و انضباطی خوابگاه­ها، از سوی کمیته اسکان معاونت فرهنگی و دانشجویی، سکونت دانشجو در خوابگاه لغو خواهد شد.