تاریخ انتشار: شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 14:20
کد خبر: 186774
واکسیناسیون عمومی ویروس کووید ۱۹ با اولویت واکسینه کردن افراد بالای ۸۰سال از هفته گذشته در مراکز منتخب جامع سلامت استان کرمان آغاز شده است. همچنین به گفته مسئولان بهداشتی از هفته آینده رده های دیگر سنی واکسینه خواهند شد و افراد جامانده در این رده سنی نیز امکان حضور در روزهای آینده را خواهند داشت.