به گزارش «بهداشت نیوز» فرشید بهشتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه واحد سرمتراپی در بیمارستان ولیعصر خرمشهر راهاندازی شد، اظهار کرد: این اقدام در اورژانس بیمارستان برای رفاه مردم انجام گرفت.
وی با تاکید بر اینکه تختهای بخش بستری بیمارستان به تعداد 21 تخت افزایش پیدا کرد، ادامه داد: در اورژانس بیمارستان ولیعصر شهرستان 16 تخت مختص به مردان و زنان و یک CPR بود که حدود 4 تخت به آن اضافه شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر برای واحد سرمتراپی 12 تخت تعبیه شده است، گفت: تعداد تختهای سرمتراپی 5 عدد بود که برای رفاه مردم این مقدار به 12 تخت افزایش پیدا کرد.
بهشتی در رابطه با خدمات ارائه شده در بیمارستان ولیعصر شهرستان خرمشهر اظهار کرد: اکنون اورژانس دارای دو پزشک عمومی است که آنها در یک شیفت خدمات ارائه میدهند و در شیف دیگر، پزشک طب به مردم خدمترسانی میکند.
وی در پایان از افزایش دو پزشک طب در ماه آینده برای خدمترسانی به بیماران خبر داد.
منبع: فارس