کد خبر: 176186

بیماری عجیب نفیشه روشن در بیمارستان + عکس

نفیشه روشن عکس زیر را به اشتراک گذاشت.

نفیشه روشن عکس زیر را به اشتراک گذاشت و در توضیح آن نوشت:
 
دوستان عزیز سلام:
 
متاسفانه مدت زیادی درگیر چیزی بودم که خیلی برام فرصت نذاشته بود
 
.
یه عمل سخت ،، حدود ۳ ساعت!!!!!
.
که از غصه و دردهایی که بعضیا تو این ۴ سال بهم دادن!!
اسم نمیارم علنی
.
چون ابروش میره!!!
ولی به عزیزانم خواهم گفت...
 
.
فقط حرص نخورید و اتفاق هایی که باعث شد من به جادو ایمان بیارم فقط برای من خود خوری داشت..........
 
گول هیچکسیو نخورید.
زندگی کنید..
.
ممنونم از بیمارستان بهمن و بخش vip
که منو تحمل کردن
.
و دکتر ماهم اقای احمدی عاملی.
 
.
.
در ضمن تمام کسانی که گناه منو شستن که جراحی زیبایی کردم تمام ورم صورتم بخاطر کورتون و مورفینه که امیدوارم خدا حلالشون کنه چون منکه حلالشون نمیکنم