عضو شورای شهر تهران از افزایش دستفروشی در پایتخت به دلیل شرایط کرونا و بیکاری ناشی از آن خبر داد و گفت: ساماندهی دستفروشان فقط توسط مدیریت شهری امکان پذیر نیست.
حسن خلیلآبادی عضو شورای شهر تهران، درباره پدیده دستفروشی در پایتخت اظهار داشت: دستفروشی پدیدهای در سطح شهر تهران محسوب میشود که همزمان با شیوع کرونا در پایتخت روند افزایشی داشته و مضاعف شده است.
وی افزود: به دلیل شرایط کرونا، بسیاری از افراد در پایتخت مشاغل دائمی خود را از دست دادهاند و در حال حاضر فقط از طریق دستفروشی امرار معاش میکنند.