کد خبر: 163680

یک بیمارستان در تهران محکوم شد

مدیرکل تعزیرات استان از محکومیت یک بیمارستان در تهران به اتهام دریافت اضافه از نرخهایی که ازناحیه وزارت بهداشت ودرمان اعلام شده است خبرداد.

به گزارش بهداشت نیوز به نقل از مهر محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات استان از محکومیت یک بیمارستان در تهران به اتهام دریافت اضافه از نرخ‌هایی که از ناحیه وزارت بهداشت و درمان اعلام شده است خبر داد.

وی افزود: با شکایت شاکی و گزارش معاونت درمان و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی ایران مبنی بر تخلف اضافه دریافتی از بیماران یک بیمارستان در تهران، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعبه مربوطه ارجاع شد.

اسفنانی تصریح کرد: شعبه پس از رسیدگی و احراز تخلف، مدیرفنی بیمارستان را علاوه بر استرداد مبلغ ۶۸ میلیون و۵۰۰ هزار ریال در حق شاکی خصوصی و پرداخت مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد.

مرتبط ها