کد خبر: 156950

تست کرونای ۸ استقلالی مثبت شد

نتیجه تست هشت نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شد. دیروز(جمعه) برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد.

به گزارش بهداشت نیوز: نتیجه تست هشت نفر از اعضای تیم فوتبال استقلال مثبت اعلام شد. 

دیروز(جمعه) برای چندمین بار از بازیکنان استقلال تست کرونا گرفته شد.

بر اساس نتیجه اعلام شده، تست ۸ نفر از اعضای تیم (بازیکنان و کادر فنی) مثبت شده است.

ووریا غفوری، فرشید باقری، داریوش شجاعیان و مسعود ریگی ۴ بازیکنی هستند که ازمایش کرونای آنها مثبت اعلام شده است.

جدیدترین مانتو شلوارهای نایک و آدیداس با قیمت باورنکردنی

تیم فوتبال استقلال حدود ۱۰ روز قبل برای مصاف با فولاد به اهواز رفت و پس از آن هم این تیم مقابل سایپا بازی کرد.

مجموعه تیم فوتبال استقلال تاکنون ۵ بار تست کرونا داده‌اند که آخرین بار آن، روز گذشته بوده است.

مرتبط ها