کد خبر: 137825

استراماچونی برای استقلالی‌ها پیام فرستاد

سرمربی تیم فوتبال استقلال طی مصاحبه‌ای یک پیام امیدوار کننده برای استقلالی‌ها فرستاد.

  به گزارش بهداشت نیوز به نقل از برنا، آندره‌آ استراماچونی بعد از اینکه امروز صبح تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد طی مصاحبه‌ای درخصوص ادامه همکاری‌اش با آبی‌پوشان پایتخت صحبت کرد. سرمربی تیم استقلال در این مصاحبه‌ یک پیام امیدوار کننده برای هواداران فرستاد.


استراماچونی در گفتگو با سایت fcinter1908 گفت: اگر شرایط حل شود، فردا به نیمکت استقلال برمی‌گردم.