کد خبر: 137016

توقیف خودرو سمند با جریمه ۲۵ میلیونی در تهران

رئیس اجرائیات پلیس راهور پایتخت از توقیف خودرو سواری سمند با ۲۵ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان جریمه خلافی خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز: سرهنگ علی نصیر ملا رئیس اجرائیات پلیس راهور پایتخت گفت: ساعت ۰۰:۱۰ بامداد پنج شنبه هفته گذشته عوامل گشت پلیس راهور پایتخت هنگام گشت زنی در محدوه خیابان سپاه به یک دستگاه خودروی سمند برخورد می‌کنند که پلاک آن مخدوش بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را می‌دهند، ادامه داد: پس از توقف خودرو با استعلام از سامانه پلیس، مشخص می‌شود که خودرو سواری ۲۵ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان جریمه خلافی دارد.

وی گفت: ماموران گشت راهور در راستای اعمال قانون، خودرو را توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ سرچشمه انتقال دادند.

 

منبع: باشگاه خبرنگازان