کد خبر: 136588

شهردار تهران در مترو! + عکس

شهردار تهران در سه‌شنبه بدون خودرویی دیگر، با استفاده از مترو به مراسم افتتاح پروژه‌های مشارکتی، عمرانی و ترافیکی منطقه١٧ رفت.