کد خبر: 135957

مسمومیت ۱۵ نفر با گاز منوکسیدکربن در خیابان پاسداران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مسمومیت 15 نفر با گاز منوکسیدکربد در خیابان پاسداران خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز: سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: ساعت ۱۰:۱۵ صبح امروز وقوع حادثه گازگرفتگی و مسمومیت با گازمنوکسیدکربن به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان را به محل حادثه واقع در خیابان پاسداران، خیابان ناطق‌نوری اعزام کرد.

وی گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که گازگرفتگی در یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی رخ داده و شماری از ساکنان ساختمان احساس شدید گازگرفتگی و مسمومیت کرده‌اند. 

ملکی گفت: منشاء نفوذ گاز مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد افتادن دودکش اصلی مورتورخانه ساختمان سبب نشت گاز سمی منوکسیدکربن در فضای ساختمان و مسمومیت شماری از ساکنان شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل، ۱۵ نفر از ساکنان این ساختمان را نیز خارج کرده و به فضای باز منتقل کردند.

ملکی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل به مأموریت خود خاتمه دادند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران