«از اقای مشایخی برای حضور در فیلم رسوایی ۱ طبق روال سایر فیلمها توسط تماس تلفنی دستیار گارگردان دعوت کردیم تا نقشی داشته باشد تلفنی پاسخ مثبت و یا منفی نداد بلکه دوسه روز بعد با حال نحیفش به دفتر آمد و گفت: فیلم نامه را خوانده و خیلی دوست دارم، اما میدانم کشش این نقش را با این حال ندارم حضورا آمدم تا برایتان آرزوی موفقیت کنم؛ و این آخرین دیدارمان بود. روحش شاد»