مسعود فراستی منتقد سینما با حضور در استودیو ادای احترام متفاوتی به عوامل این فیلم و ۲۳ اسیر در برنامه داشت.
فراستی گفت: به عوامل فیلم خدا قوت میگویم و به سهم خودم مخلص این ۲۳ نفر هستم البته به مهدی جعفری به عنوان بیست و چهارمین نفر هم تبریک میگوم که این فیلم خوب را تولیدکرده است.
منتقد سینما ادامه داد: من هم مثل تمام مردم ایران مدیون این ۲۳ نفر هستم، کسانی که از شرف و آب و خاک خودشان دفاع کردند. جعفری حق مطلب را ادا کرده است و امیدوارم سربلند و سلامت باشید.
باشگاه خبرنگاران