کد خبر: 10141

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر وارد سمنان شد

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در جریان هفتمین سفر استانی خود در سال ۱۳۹۵، وارد استان سمنان شد و مورد استقبال مدیرعامل، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر این استان قرار گرفت.

به گزارش بهداشت نیوز، حجت الاسلام والمسلمین معزی در بدو ورود خود به این استان، بر مزار شهدای گمنام شهرستان سرخه حاضر و با قرایت فاتحه و اهدای گل به مقام آنان ادای احترام کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین معزی در حاشیه این برنامه ضمن تقدیر از اعضای جوان، نجاتگران، امدادگران و داوطلبان هلال احمر شهرستان سرخه فعالیت در هلال احمر را امری خداپسندانه و از دل برآمده دانست و خاطر نشان کرد: امدادگران هلال احمر با تاسی از شهیدان این مرز و بوم و تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در جامعه می توانند ادامه دهنده راه الهی و نورانی آنان باشند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر و لزوم بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی برای دستیابی به این اهداف، افزود: امیدواریم که در این سفر زمینه مناسبی برای ارتقاء سطح فعالیت های فرهنگی و دینی ایجاد شود تا اهداف این جمعیت به بهترین شکل در استان تحقق یابد.

معاونین و مشاور و مدیر کل حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر نیز در این سفر حجت الاسلام والمسلمین معزی را همراهی می کنند.

حضور در مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان ، دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان، حضور در شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان در گرمسار و بازدید از پایگاه های امداد و نجات بین شهری از جمله برنامه های این سفر دو روزه خواهد بود.