title

بنا به گزارش رویترز ظاهراً اولین اثرات تحریم‌های اعمالی از سوی دولت ایالات متحده در ارتباط با شرکت هوآوی، گریبان‌گیر خود شرکت‌های ‌آمریکایی شده است.

ادامه مطلب
زمانی برای انعطاف‌پذیری گوشی‌های هوشمند

گوشی‌های تاشو یکی از موضوعات داغ و مطرح امسال هستند که کنار تکنولوژی 5G، گوی رقابت را از دیگر تکنولوژی‌ها ربوده‌اند. شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند سهم خود را در این بازار داشته باشند و هوآوی از مدعیان اصلی این حوزه است.

ادامه مطلب
چگونه Huawei P30 Pro رتبه اول کیفیت عکس را در DxOMark به دست آورد

معمولاً اولین سوالی که بسیاری از افراد بعد از دیدن یک گوشی جدید از خود می‌پرسند این است که دوربین آن چه عملکردی دارد و تا چه حد قدرتمند است؟ در حال حاضر بهترین گوشی دنیای موبایل بر اساس امتیازات وبسایت معتبر DxOMark متعلق به Huawei P30 Pro است.

ادامه مطلب

امور چک و سفته و به طور کلی اسناد تجاری با توجه به شرایط خاص این اسناد بر چرخه اقتصاد دارای اهمیتی خاص بوده و در این خصوص قانون‌گزار با تصویب قانون خاص از اسناد تجاری حمایت کرده که در صورت اشراف به این قوانین می‌توان تا حدودی از حقوق حقه خویش بهره‌مند شد.

ادامه مطلب
احساس حضور در تالار موسیقی با تبلت‌های هوآوی

هوآوی به‌تازگی تبلت Huawei MediaPad M6 را به بازار جهانی عرضه کرد. مدت کوتاهی پیش از این هم هوآوی از سری گوشی‌های هوشمند Nova 5 رونمایی کرده بود. تبلت MediaPad M6 در دو اندازه مختلف و با تفاوت‌هایی جزئی وارد بازار شده است.

ادامه مطلب
قرعه‌کشی بزرگ برای خریداران و مصرف‌کنندگان گوشی‌های هوآوی

کاربران هوآوی در کمپین «یک عمر با خدمات ویژه هوآوی» می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های برگزیده و خرید محصولات هوآوی، فرصت برنده شدن جوایز هیجان انگیز و همچنین دریافت خدمات رایگان حتی برای گوشی‌های فعلی هوآوی خود را خواهند یافت.

ادامه مطلب
بیش از 22 میلیون شغل جدید در سراسر جهان

در بحث 5G و شهرهای هوشمند، فقط صحبت از اینترنت برای کاربران نیست، بلکه قرار است اکثر دستگاه‌ها و اشیایی که استفاده می‌شود، به طور مداوم به اینترنت وصل باشند و هوشمندانه تبادل اطلاعات کنند.

ادامه مطلب

هزینه‌های دندانپزشکی امروزه این خدمات را از سبد خانواده‌ها حذف کرده و جامعه را با مشکلات زیادی مواجه کرده است. این در حالی است که پیشگیری از پوسیدگی دندان امری ممکن و بسیار کم هزینه است که البته نیاز به آموزش کامل و دقیق دارد.

ادامه مطلب
الوکاپ؛ جانی تازه به کالبد چوگان

فینال اولین دوره‌ی مسابقات چوگان جام الوکاپ هفتم تیرماه در باشگاه چوگان و سوارکاری قصر فیروزه (شهدا) برگزار می‌‌شود. شرکت الوپیک، حامی اصلی اولین دوره‌ی مسابقات چوگان است.

ادامه مطلب

نمایشگاه بین المللی آگروفود 2019 از 28 تا 31 خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

ادامه مطلب

امروز دسترسی به اینترنت سریع و پایدار برای شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار مهم و ضروری است. برای دریافت اینترنتی قابل اعتماد باید بتوان بهترین ارائه‌دهنده اینترنت سازمانی را انتخاب کرد.در ادامه، گام‌هایی که کسب‌وکارها در انتخاب ارائه‌دهنده سرویس اینترنت باید در نظر بگیرند آورده شده است.

ادامه مطلب
آخرین کارگاه آموزشی مراکز خرید با حضور سخنران هلندی

چهارمین کارگاه آموزشی بین المللی مدیریت مراکزخرید با رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی با حضور ۸۰۰ مهمان از صاحبان مراکز خرید و برندها و مدیران عامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای برگزار شد.

ادامه مطلب
نرخ معاینه فنی خودور‌های سبک (بنزینی و دوگانه سوز) و خودروهای سنگین و موتورسیکلت

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مصوبه جدید هیئت وزیران در خصوص نرخ معاینه فنی خودور‌های سبک و سنگین و موتورسیکلت را به وزارت خانه‌های کشور و راه و شهرسازی ابلاغ کرد.

ادامه مطلب

پس از استقبال فوق العاده از اولین طرح فروش محصولات منتخب بنللی، موتورکده نماینده انحصاری شرکت نیکران موتور پاسارگاد، طرح فروش موتورسیکلت مدل مسابقه‌ای بنللی (249R) را با امکان خرید فوری و قطعی فراهم کرده است.

ادامه مطلب

بر اساس قانون جدید مالیات، اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت عدم ارائه اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر مشمول جریمه‌ای معادل 30 درصد مالیات متعلقه خواهند شد. اشخاص حقیقی تا پایان خرداد و اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه فرصت خواهند داشت تا در خصوص تسلیم اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز