title
رن ژنگ فی، بنیان‌گذار هوآوی:

تحریم‌ شدن هوآوی از سوی آمریکا نه تنها موجب عقب‌ماندگی این شرکت نشده، بلکه به هوآوی کمک زیادی کرده است. هوآوی حالا می‌داند که باید در همه زمینه‌ها خودکفا شود و یکی از مهم‌ترین این زمینه‌ها، سیستم عامل در حوزه ابزارهای قابل حمل است.

ادامه مطلب

به تازگی موسسه بریتانیایی Brand Finance که در زمینه رتبه‌بندی برندهای برتر فعالیت می‌کند با توجه به وضعیت شرکت‌های بزرگ در سال 2019 اقدام به تنظیم لیستی کرده که در آن 100 برند معتبر و با ارزش دنیا اعلام شده‌اند. در این رتبه‌بندی برند Huawei با کسب رده هفتم، دومین برند معتبر آسیایی است.

ادامه مطلب

بازار آنلاین «باسلام»، در رویداد ایران هوشمند که روز چهارشنبه 26تیرماه 1398 با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات برگزار شد به عنوان یکی از ۱۰ استارتاپ برگزیده‌ی حاضر در رویداد شناخته شد.

ادامه مطلب
در گفت و گو با علی میرجمالی مدیر مرکز آموزش بازرگانی استان اصفهان بیان شد:

اولین نمایشگاه بازاریابی، تبلیغات و مدیریت کسب و کار اصفهان در تاریخ 16 تا 19 مرداد ماه 1398 برگزار می‌شود. این نمایشگاه از جنس مدیریت کسب و کار است و ساعت بازدید از آن 10 تا 18 است.

ادامه مطلب
طراحی و نصب کابینت تنها در 1 روز به همراه گارانتی کیفیت

بسیاری از افراد همواره به دنبال تولیدکنندگان کابینتی هستند که علاوه بر حرفه‌ای بودن و اطمینان از کیفیت کار، توانایی تحویل و نصب و پیاده سازی کابینت را در کوتاهترین زمان ممکن داشته باشند.

ادامه مطلب
کابینت استوک آکبند پیشکاری

اگر در ساخت کابینت‌های پیش ساخته از متریال مطلوبی استفاده شود، بهتر است که این کابینت‌ها به سایر نمونه‌های سنتی ترجیح داده شوند زیرا بسیار مقرون به صرفه هستند.

ادامه مطلب
چرا بلیط هواپیما به عنوان یکی از ضرورت‌ها به شمار می‌رود؟

سفر با هواپیما به دلایل زیادی همواره از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است. رشد صنعت هوانوردی و سرعت جریان زندگی از جمله عواملی هستند که در این اتفاق مؤثر به شمار می‌روند. اما دلیل اولویت دهی هواپیما به دیگر وسایل نقلیه از نظر افراد چیست؟ چرا خرید بلیط هواپیما به عنوان یکی از ضرورت‌ها به شمار می‌رود ؟

ادامه مطلب

شرکت دانش بنیان شاپ گیت آلارم، اولین و بزرگ‌ترین تولید کننده گیت­‌های فروشگاهی در خاورمیانه است. تولیدات این شرکت در سایت شاپ گیت آلارم قرار دارد که شامل: دزدگیر لوازم الکترونیکی، دزدگیر موبایل، تگ عینک، دزدگیر پوشاک، دزدگیر داروخانه، دزدگیر هایپرمارکت، دزدگیر لوازم آرایشی و دزدگیر فروشگاهی است.

ادامه مطلب
ارائه کد تخفیف دیجی کالا و فروشگاه‌های اینترنتی جانشین تخفیف‌های سنتی و گروهی

هر روز بر تعداد افرادی که خرید آنلاین انجام می‌دهند افزوده می‌شود و کد تخفیف دیجی کالا و فروشگاه‌‌های اینترنتی بزودی سهم بزرگی از بازار تخفیف را خواهد گرفت.

ادامه مطلب

داستان تحریم‌های هوآوی که اخیرا توسط دولت ایالات متحده بر محصولات و خدمات این شرکت وضع شده بود این روزها در حال تغییر است. این شرکت اعلام کرده برنامه دارد تا در سال 2019 بتواند آمار فروش خود را به بیش از 500 هزار ایستگاه رادیویی 5G رسانده و بیش از 70 درصد بازار 5G را در دست بگیرد.

ادامه مطلب
طراحان پرگاس نامدار؛ طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل و محل کار

مبحث طراحی دکوراسیون داخلی حوزه وسیعی از فعالیت­‌های دکوراسیون اداری، تجاری و مسکونی را شامل می­‌شود. یکی از تیم‌­های حرفه‌­ای برای اجرای دکوراسیون و همچنین بازسازی ساختمان، شرکت طراحان پرگاس نامدار است. می‌توان در پیاده­‌سازی و اجرای مدرن­ترین دکوراسیون­‌ها از مشاوره رایگان پرگاس استفاده کرد.

ادامه مطلب
جایگاهی بالاتر از میان‌رده و رقبا

هوآوی چیپست جدید خود با نام Kirin 810 را معرفی کرده ‌است. این چیپست میان‌رده که در گوشی Nova5 Huawei استفاده شده، عملکرد ممتازی را در سطح محصولات میان‌رده از خود نشان داده و در برخی زمینه‌ها از محصولات پرچمدار نیز بهتر عمل کرده است.

ادامه مطلب

هوآوی با آگاهی به نیازهای مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش تلاش می‌کند خدمات گوشی‌های خود در بازار ایران را در سطح استانداردهای جهانی به کاربران ارائه کند و از آنجایی که این خدمات به عنوان بخشی جدا نشدنی از گوشی‌های هوآوی است، هیچ هزینه اضافی برای این کار از کاربران دریافت نمی‌شود.

ادامه مطلب
از سوی اتحادیه اروپایی سخت‌افزار و انجمن بین‌المللی شبکه‌های موبایل:

جوایز سخت‌افزار اروپایی یا به اختصار EHA، مجموعه جوایزی است که هر سال به بهترین سخت‌‎افزار در میان محصولات موجود در بازار در گروه‌های متنوعی اعطا می‌شود. امسال در بخش گوشی هوشمند، گوشی Huawei P30 Pro توانسته این عنوان را به خود اختصاص دهد.

ادامه مطلب
برنامه هوآوی برای پررنگ‌تر کردن حضور خود در بازار 5G

هفته گذشته در شهر ووژن چین، یازدهمین گردهمایی گروه کاربری هوآوی برگزار شد تا به بررسی وضعیت این شرکت در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله 5G، هوش مصنوعی و روش‌های رشد بیشتر و ایجاد شتاب در آنها پرداخته شود.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز