title

کاربران ایرانی محصولات هوآوی می‌توانند با مراجعه به مراکز ارائه خدمات و نمایندگی‌های فروش هوآوی به سرویس‌ها و امکانات پس از فروش دسترسی داشته باشند.

ادامه مطلب

عرضه تبلت Huawei Mediapad T5 با صفحه‌نمایش بزرگ، باتری قدرتمند و عملکرد قابل قبول به زودی آغاز خواهد شد. محصولی که با داشتن قیمت مناسب می‌تواند جزء انتخاب‌های اول برای خرید باشد.

ادامه مطلب

هوآوی طرح نوآورانه جدیدی را ثبت کرده که هدف آن تعبیه دوربین سلفی در زیر صفحه‌نمایش گوشی است.

ادامه مطلب

هوآوی با وجود مشکلات و محدویت‌های ایجاد شده، همچنان یکی از شرکت‌های پیشرو و به‌روز در حوزه فناوری به شمار می‌آید و آمارها و رتبه‌جهانی سهم فروش هوآوی در بازار داخلی و بین‌المللی نیز این ادعا را ثابت می‌کند.

ادامه مطلب

اطلاعات تازه‌ای در خصوص برنامه هوآوی برای تولید چیپ‌ست‌هایی جدید بر پایه فناوری مدرن ۵ نانومتری منتشر شده است.

ادامه مطلب

این روزها که پرستاران و پزشکان، درگیر مبارزه با کرونا، مهمان ناخوانده این روزهای دنیا هستند، بیشتر از همیشه به ارزش وجودی آن ها پی برده ایم.

ادامه مطلب

بهداشت فردی رعایت روش‌ها و اصولی جهت پیشگیری از بروز انواع بیماری‌ها و پاکیزه نگه‌داشتن اعضای بدن است. این روش‌ها شامل شستشوی صحیح دست و صورت، استحمام، شستشو و عوض کردن لباس، استفاده از مام یا اسپری ضد عرق، عوض کردن روزانه جوراب و غیره است.

ادامه مطلب

هوآوی نیز مانند دیگر شرکت‌های چینی از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا مجبور به بستن بسیاری از کارخانه‌ها و فروشگاه‌های خود شد ولی خبرهای جدید نشان می‌دهد که هوآوی 90 درصد از خطوط تولید خود را بازگشایی کرده‌است.

ادامه مطلب

HiSilicon به عنوان بازوی طراحی نیمه‌هادی شرکت هوآوی، به عنوان اولین شرکت چینی تولیدکننده تراشه شناخته می‌شود که موفق شده در میان ۱۰ برند پرفروش نیمه‌هادی در جهان قرار گیرد.

ادامه مطلب

هوآوی از هندزفری‌ بی‌سیم Huawei FreeBuds 3i رونمایی کرد. این محصول با استفاده از قابلیت حذف نویز، کیفیت صدای بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین قیمت مناسب این محصول می‌تواند برگ برنده آن در بازار باشد.

ادامه مطلب

گزارش شرکت‌های معتبر تحلیل‌گر بازار گوشی‌های هوشمند مانند IDC و Strategy Analytics از عملکرد خوب هوآوی در بازار فروش این محصولات، علی‌رغم رویارویی با بحران کرونا و مشکلات ایجاد شده در روابط تجاری چین و آمریکا حکایت دارد.

ادامه مطلب

در حال حاضر تمام شرکت‌های‌ معتبر حوزه گوشی‌های هوشمند تلاش می‌کنند تا با ایجاد بالاترین استانداردها، از حریم شخصی کاربران خود حفاظت کنند. هوآوی موفق شده برای دستیار صوتی سیلیا و رابط کاربری EMUI گواهی معتبر حفاظت از حریم خصوصی را دریافت کند.

ادامه مطلب

بر اساس گزارش موسسه Counterpoint علی‌رغم کاهش 22 درصدی فروش گوشی‌های تولید چین، هوآوی رشد فروش 6درصدی را تجربه کرده است.

ادامه مطلب

گوشی هوشمند Huawei Y8s با دو دوربین جلو و دوربین دوگانه پشت رونمایی شد.

ادامه مطلب

هوآوی قصد دارد طیف جدیدی از محصولات الکترونیکی پوشیدنی مجهز به چیپ‌ست Kirin A1 را مانند اسپیکر، هدفون و عینک هوشمند معرفی کند. این محصولات با تمرکز روی مصرف بهینه انرژی و پشتیبانی از فناوری پیشرفته ارتباط بلوتوثی رونمایی خواهند شد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی