title

سنگ نیز از منابع طبیعی پایان‌پذیر است، اما در صنعت ساختمان ما، علیرغم استفاده فراوان از آن، به ارزش‌هایش کمتر توجه شده است. گروه ساخارا و آژیانه، برای فرهنگ‌سازی استفاده درست از سنگ، اقدام به‌راه‌اندازی کمپینی با نام #ارزش_سنگ کرده تا جامعه را به‌سمت استفاده بهینه و مسئولانه از این سرمایه هدایت کند.

ادامه مطلب

موسسه اعتباری ملل بر اساس رسالت خود مبنی بر استمرار در توسعه و رشد اقتصادی و همچنین با توجه به پایبندی خود به آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران، مسئولیت اجتماعی خود را با اجرای کمپین "پا به پای هم برای باور مشترک"، هموطنان را برای حضور همه جانبه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها فرا می‌خواند.

ادامه مطلب
با یکپارچه سازی شبکه قنادی های منتخب در تهران ممکن شد:

همزمان با نیمه شعبان، با توسعه زنجیره قنادی های نمونه در شهر تهران، امکان خرید اینترنتی کیک با امکانات منحصر بفرد که پیش از این برای برخی از مناطق شهر تهران ممکن بود، برای تمامی مناطق 22 گانه شهر تهران ممکن شد.

ادامه مطلب

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آی نوتی در کمتر از 5 ماه از زمان راه‌اندازی خود توانسته است به بیش از 10 هزار کسب و کار کوچک خدمات خود را ارائه دهد و تعداد کاربران آن از مرز 65 هزار کاربر گذشته است.

ادامه مطلب
دومین آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با رویکرد مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی برگزار شد:

برند صحت در دومین آئین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس، که با حمایت گروه زیادی از ارگان‌های رسمی کشور برگزار شد، برای دومین سال پیاپی، موفق به کسب تندیس این مراسم گردید.

ادامه مطلب

انتشارات نسل نواندیش که در زمینه مدیریت، روانشناسی و خانواده فعالیت می‌کند، با جدیدترین کتاب‌های نویسندگان معروفی چون نفیسه معتکف، مهرنوش صفایی، علی شمیسا، سیما فرجی و اکبر عباسی در نمایشگاه کتاب تهران در سالن A1 حضور دارد.

ادامه مطلب
از پرفروشترین های نمایشگاه کتاب:

کتاب «تو کله خر هستی برو پیش موفق می شوی» ترجمه نفیسه معتکف که برای اولین بار در ایران همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب رونمایی شد، پرفروشترین کتاب نمایشگاه کتاب ۹۶ تهران شد.

ادامه مطلب

تاکسی آنلاین تپ‌سی (TAP30) از شروع به کار رسمی خود در مشهد مقدس خبر داد که به این مناسبت شهروندان مشهد از روز سه‌شنبه 26 اردیبهشت تا پایان هفته، می‌توانند به صورت کاملا رایگان سفرهای درون‌شهری خود را با تپسی انجام دهند.

ادامه مطلب

سردرد عارضه شایعی است که معمولاً در تمامی گروه‌های سنی دیده می‌شود. در کنار طیف وسیعی از داروها و درمان‌های پزشکی که برای تسکین سردردهای میگرنی تجویز می‌شوند، برخی راهکارهای ساده نیز وجود دارند که در پیشگیری از درد مؤثر هستند.

ادامه مطلب
از طرف شرکت پاکدیس صورت گرفت:

پاکدیس، نخستین تولیدکننده آبمیوه‌های گازدار در ایران با برند ساندیس، بسته‌بندی‌های جدید خود را ارائه کرد. این بسته‌بندی‌های جدید، شیشه­‌ای با طراحی جدید و شفاف با حجم 300 میلی‌لیتر است که به زودی پت یک‌لیتری آن با طراحی مینیاتوری نیز به بازار عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
رونمایی از اپلیکیشن حملو با شعار «همیشه هرجا حملش با ما»

کافی است محل مبدا و مقصد را مشخص کنید و درخواست پیک کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن راننده در محل شما حاضر شود و بسته را تحویل بگیرد و به مقصد برساند؛ به همین خاطر است که شعار‌ «همیشه هرجا حملش با ما» برای این سرویس در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

داداَفزا نخستین و تنها مسابقه‌ی در رشته حقوق در ایران است؛ مسابقه‌ای برخط، که برای دانش‌جویان رشته‌ی حقوق اجرا می‌شود و هدف از برگزاری آن، دانش‌افزایی کاربردی این دانش‌جویان است.

ادامه مطلب
به همراه رونمایی از آخرین نسخه اتوماسیون اداری فراگستر صورت می‌گیرد:

به منظور بررسی چالش‌های فراروی نظام اداری الکترونیکی کشور، چهل و هفتمین اجلاس بزرگ هم‌اندیشی مدیران فناوری اطلاعات و دبیرخانه‌های نظام اداری، از سوی نهاد ریاست جمهوری، روز یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 برگزار می‌شود و شرکت فراگستر در طی آن تازه‌ترین دستاوردهای اتوماسیون اداری خود را معرفی می‌کند.

ادامه مطلب

با اعلام همکاری باشگاه مشتریان بانک ایران زمین و سایت تخفیف نت برگ، از این پس اعضای این باشگاه می‌توانند در صفحه کاربری خود از تخفیفات بیشتری برخوردار شوند.

ادامه مطلب
با سایت و اپلیکشن‌ هوشمند هزاره هیچ مناقصه و مزایده‌ای را از دست ندهید

شرکت ارتباط‌ گستران هزاره پس از ارائه موفق سرویس هوشمند فرصت‌های اقتصادی کشور بر روی پلت‌فرم‌های Android و iOS به تازگی از پیشرفته‌ترین پایگاه اطلاع‌رسانی مناقصات، مزایدات و فرصت‌های کسب و کار کشور رونمایی کرد.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز