title
با حضور شتاب‌دهنده‌های بزرگ کشور برگزار می‌شود:

استارتاپ ویکند داده پلاس برای نخستین بار با محوریت تجارت الکترونیک، نرم‌افزارهای کاربردی، بانکی و اینترنت اشیا (IOT) در مرکز آموزش شرکت داده‌پردازی و با مربی‌گری و داوری اساتید با سابقه و نامی از 21 الی 23 تیرماه 96 برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
به همت مدرسه استانداردهای کسب‌وکارهای نوپای ایران:

همایش بزرگ آینده‌‌ی کسب و کارهای نوپا در ایران با حضور بزرگان استارتاپ و کارآفرینی ایران در 22 تیرماه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

پارسکُدرز اولین وب‌سایت ایرانی است که فرصت برونسپاری و همچنین کسب درآمد (فریلنسینگ) را برای بسیاری از پروژه‌ها ممکن کرده است. در این سامانه‌ی آنلاین کارفرمایان درخواست خود را مطرح کرده تا توسط پیمانکاران و با قیمتی رقابتی انجام شود که از این رهگذر تا به حال هزاران پروژه با موفقیت اجرا شده است.

ادامه مطلب
یک طراح ایرانی قصد دارد از اپل شکایت کند

به ادعای طراح جوان ایرانی، اپل با همکاری شرکت مد و پوشاک معروف فرانسوی، شانل، طرح ساعت اپل را از طراح ایرانی، کلثوم امیربنده سرقت کرده است. پیش از رونمایی ساعت اپل، پرونده سرقت مالکیت فکری این طراح علیه شانل در دست رئیس دادگاه عالی پاریس در جریان است.

ادامه مطلب

دفتر هواوی در ایران طی مراسمی از گوشی میان‌رده‌ی جدیدش از سری Y در تاریخ سوم تیرماه رونمایی کرد.

ادامه مطلب
به همت آکادمی دوسنت و درپنجم مرداد ماه 96

دوره آموزشی تخصصی تجربه کاربری با حضور جمعی از فعالان صنعت IT کشور در تاریخ پنجم مرداد ماه 96 برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

کمپین «همتوان» با هدف فراهم کردن شرایط برای دورکاری معلولان و کاهش هزینه‌های کسب و کار مدتی است که آغاز به کار کرده است و در این مقاله نحوه همکاری با این کمپین توضیح داده شده است

ادامه مطلب
استفاده هوشمندانه از نیازمندی‌های جدید

تا همین چند سال پیش اگر قصد خرید و فروش، اجاره یا رهن، واگذاری، معاوضه یا استخدام نیرو و یا پیدا کردن شغل را داشتیم، ‌باید در سرما و گرما یا ترافیک و شلوغی به دفاتر نیازمندی‌ها برای آگهی دادن مراجعه می‌کردیم، اما این روند با روش جدید نیازمندی شیپوذ دیگر کارآیی ندارد.

ادامه مطلب
جشنواره فروش "محصولات ایرانی" شرکت فرآب صنعت به مناسبت شروع تابستان

جشنواره فروش "محصولات ایرانی" شرکت مهندسی فراب صنعت به مناسبت شروع تابستان از 1 تیرماه آغاز و تا تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت. این محصولات شامل پکیج های تصفیه فاضلاب (بهداشتی - صنعتی)، انواع سپتیک تانک، انواع چربی گیر و برج خنک کننده فایبرگلاس می باشد.

ادامه مطلب
مدیریت کسب و کار با نرم افزار جامع حسابداری

وقتی کسب و کاری را راه اندازی می کنیم، ممکن است از نخستین روز، به داشتن یک نرم افزار مناسب برای سر و سامان دادن به کارها و ثبت اسناد مالی، نیاز پیدا نکنیم، اما به مرور این نیاز، ضروری و غیر قابل چشم پوشی می شود. نرم افزار جامع حسابداری می‌تواند به نیازهایمان پاسخ داده و کسب و کارمان را مدیریت کند.

ادامه مطلب
به همت مدرسه‌ی استانداردهای کسب و کارهای نوپا ایران و در22 تیر ماه 1396

همایش بزرگ اینده‌ی کسب و کارهای نوپا در ایران با حضور بزرگان استارتاپ و کارآفرینی ایران در تاریخ 22 تیر ماه 1396 برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

اکثر کسب‌وکارهایی که از شبکه‌های اجتماعی در راستای بازاریابی کسب‌وکار خود بهره می‌برند، درگیر این مورد مهم هستند که چه ابزارهایی می‌تواند آنها را در مسیر مدیریت محتوا و پست‌هایشان نیز یاری کند. در ادامه به معرفی ۵ ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی می‌پردازیم که هر کسب‌وکاری می‌تواند از آنها بهره ببرد.

ادامه مطلب
محصولات مایکروسافت در ایران اوریجینال عرضه می‌شود

از مهم‌ترین مشکلات سیستم‌های عامل غیراصلی ناپایداری سیستم‌ها، کاهش سرعت، نبود امنیت کافی، نبود پشتیبانی تولید‌کننده و هزینه‌های نگه‌داری(Maintenance) بالاست. این مشکلات در مقیاس سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌تواند هزینه‌ای بیش‌تر از تهیه نسخه اصلی را به مجموعه تحمیل کند.

ادامه مطلب

سه کارشناس در هفته شهر هوشمند "سیلیکون ولی"، دیدگاه خودرا ازآنچه هوش مصنوعی می‌تواند برای شهرها انجام دهد ارائه دادند. این چشم اندازها الهام‌بخش هستند و اگر وارد زندگی شهری شوند، شهرهای فردا یک ابزار جدید برای ساده‌تر کردن زندگی شهروندان در اختیار خواهند داشت.

ادامه مطلب

شاید شما تا به حال افرادی را دیده باشید که در اطراف چشم آن‌ها، لکه‌های سیاه رنگی وجود دارد که شدت سیاهی و حتی تراکم آن در میان افراد متفاوت است. دلایل مختلفی می‌تواند در بروز این عارضه دخیل باشد که حتی شدت این بیماری را هم تعیین می‌کند.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز