title
بانوانِ هنرمند تبریزی تابلوفرشِ نفیس و گرانبهایِ کریستیانو رونالدو را بافتند

«گروه بافندگان فرش و تابلو فرش هدیه ایرانی» تعدادی از بانوان هنرمند تبریزی را گرد هم آورده اند تا نفیس ترین و گرانبه اترین تابلوفرش های دنیا را خلق کنند! یکی از این تابلوفرش ها، پرتره فوتبالیست نابغه جهان،«کریستیانو رونالدو» است. درحال حاضر، تمام تلاش ما یافتن راهی برای ارتباط با آقای رونالدوست

ادامه مطلب

اگر شما هم این روز ها در فضای مجازی گشت و گذار کرده باشید، قطعا با تبلیغات گسترده ارز های دیجیتال و رمزارز ها، نظیر بیت کوین (Bitcoin)، اتریوم، دوج کوین و … مواجه شده اید و برای شما این سوال به وجود آمده که چطور شما هم می توانید رمزارز خریداری کنید.

ادامه مطلب

هواوی به عنوان غول فناوری چینی، در سال‌های اخیر در پی ایجاد اکوسیستم نرم‌افزاری خود بوده تا بتواند تمامی نیازهای نرم‌افزاری کاربران را فقط از طریق اکوسیستم اختصاصی خود پاسخ دهد.

ادامه مطلب

هواوی ساعت هوشمند واچ 3را در رویداد اخیر خود به صورت رسمی معرفی کرد. ین ساعت هوشمند اولین محصول پوشیدنی هواوی با سیستم‌عامل هارمونی است که می‌تواند کاربردهای این دست از دستگاه‎ها را متحول کند.اما این تنها نکته ویژه این ساعت نیست.در ادامه بررسی HUAWEI Watch 3 را ازدید سه وبسایت معتبر مرور خواهیم کرد.

ادامه مطلب

شرکت هواوی سال 2018 در همکاری با شهرداری شانگهای، پروژه‌ای بلندپروازانه را کلید زد که قرار است پیشرفت‌های این شرکت در زمینه‌های مختلف فناوری را تسریع بخشد. حال که این پروژه با عبور از مراحل نهایی در آستانه افتتاح قرار گرفته، نگاهی به اهداف و چشم‌اندازهای پیش روی آن می‌اندازیم.

ادامه مطلب

شاید شما نیز تجربه کرده‌ باشید که به هنگام شارژ شدن تلفن همراه علاوه بر بدنه خود گوشی، بدنه شارژر نیز بعضاً تا حد زیادی داغ می‌شود. اما هواوی با ارائه راهکاری هوشمندانه در پتنت جدید خود قصد دارد تا حد زیادی از دمای شارژر موبایل بکاهد. در ادامه با این فناوری اختصاصی هواوی بیشتر آشنا می‌شویم.

ادامه مطلب

یلی از افراد دیگران رو مقصر اتفاقات زندگی خودشون می دونن به همین دلیل اقدامات لازم برای رسیدن به اهداف و خواسته های خودشون رو انجام نمی دن چون از به وجود اومدن تغییر توی زندگی نا امید شدن. به همین دلیلِ که مسئولیت پذیری باعث می شه فرد اقدام گراتر بشه.

ادامه مطلب

از همان ابتدای معرفی سیستم‌عامل هارمونی، هواوی به صورت رسمی اعلام کرد که سیستم‌عاملی همه فن حریف برای استفاده در همه ابزارهای هوشمند توسعه داده است.

ادامه مطلب
افتخاری دیگر برای گوشی P50 Pro هواوی

چندی قبل گوشی جدید Huawei P50 Pro با کسب بالاترین امتیاز تا به امروز از موسسه DxOMark به عنوان بهترین گوشی دنیا برای عکاسی انتخاب شد.

ادامه مطلب
عطرلیلیوم معتبرترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران است

عطرلیلیوم معتبرترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران با بیش از 30 سال سابقه فروش عطر به صورت عمده در بازار تهران و بیش از ۱۰ سال به صورت خرده فروشی آنلاین در ایران است. عطر لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصل از برندهای معتبر با بهترین قیمت به همراه ضمانتنامه اصالت کالا ارایه می‌کند.

ادامه مطلب
اولین شعبه حضوری ۳۰‌بوک در تهران افتتاح شد

«فروشگاه ۳۰بوک»، به تازگی در این محله هروی تهران کارش را آغاز و انواع کتاب‌ها و بازی‌های فکری، لوازم التحریر و حتی لوازم تزئینی را برای استفاده عموم تهیه کرده‌است. این فروشگاه ۳۵۰ متری که در طبقه دوم «مجتمع تجاری تیدا سنتر» واقع شده؛ دو بخش مجزای مخصوص به کتاب و لوازم‌التحریر دارد.

ادامه مطلب

هواوی با معرفی گوشی‌های سری P50 قصد دارد بار دیگر مرزهای عکاسی با موبایل را جابجا کند. در این بین گوشی P50 Pro به عنوان سردمدار این مجموعه با هدف ارائه تجربه‌ای نو در عکاسی موبایل پا به عرصه گذاشته است.

ادامه مطلب

با توجه به اهمیت روزافزون تبلت‌ها و استفاده از آنها برای امور مختلف و گسترده ‎ای مانند آموزش، نقاشی و حتی طراحی، استفاده از قلم، امری حیاتی در افزایش کاربرد این ابزارها محسوب می‎‌شود.

ادامه مطلب
لیست کامل 65 دستگاه هواوی و آنر

پس از معرفی نسخه دوم سیستم عامل هارمونی 2 در ماه ‎های گذشته، روند به روزرسانی محصولات به این نسخه به سرعت انجام شده است. طی روزهای گذشته شرکت هواوی به صورت رسمی لیست دستگاه ‎هایی که این به روزرسانی را دریافت کرده ‎اند اعلام نمود که تعداد قابل توجه 65 مدل گوشی و تبلت از برندهای مختلف را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب جایزه ارزشمند نوآوری فنی توسط

شرکت هواوی در آخرین رویداد معرفی محصولات خود از دو تلویزیون جدید سری Smart Screen رونمایی کرد که مدل V75 Super برای اولین بار در رده محصولات شرکت با فناوری جدید mini LED طراحی و ساخته شده است.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز