title

سری ایربادزهای هواوی با قابلیت‌های جذاب خود محصولاتی با ارزش خرید بالا هستند. جدیدترین محصول این شرکت FreeBuds 4 است که نسبت به نسل‎های قبلی، تقریباً در همه بخش‎ها ارتقای ملموسی را به خود دیده و می‎تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

ادامه مطلب

هواوی را باید این روزها از فعال‎ترین و محبوب‎ترین شرکت‎های حوزه ابزارهای پوشیدنی دانست. این شرکت با تولید محصولاتی با قابلیت‎های کاربردی، طراحی و کیفیت سطح بالا، موفق به کسب آمار و فروش بسیار بالایی شده که جایگاه ویژه آن را در این حوزه مهم دنیای فناوری را نشان می‎دهد.

ادامه مطلب
خلاصه هر آنچه در مراسم دیشب هواوی معرفی شد

شرکت هواوی همان طور که وعده داده بود چهارشنبه شب رویداد بزرگ سخت ‎افزاری را برگزار و طی آن پنج محصول سخت ‎افزاری جذاب را معرفی کرد.

ادامه مطلب
چطور یک شرکت خودرو بر با کیفیت و معتبر پیدا کنیم

عملیات خودروبر به جابه جایی و حمل خودروها به صورت درون شهری و میان شهری گفته می شود که با کمک ماشین آلات پیشرفته و تجهیزات کافی انجام می گیرد. برای حمل خودروهای صفر، بدون پلاک، خارجی، کلاسیک، مسابقه ای، تجهیزات کشاورزی و … می توانید از خودرو بر شبانه روزی معتبر کمک بگیرید.

ادامه مطلب

شرکت ایمن آویژه که عمدتا با برند پلاس گارد شناخته شده است مفتخر است با سالها سابقه درخشان در زمینه تولید و واردات و عرضه سیستم های امنیتی و ضد سرقت با بالاترین کیفیت و بهترین خدمات پس از فروش در سطح کشور خدمات ارائه نماید.

ادامه مطلب

سیستم‌عامل HarmonyOS هواوی به طرز حیرت‌انگیزی با استقبال در حوزه‌های گوناگون روبرو شده که از خودروهای هوشمند تا اینترنت اشیاء و حتی کلاه ایمنی را شامل شده و حالا از مرز 140 میلیون کاربر نیز گذر کرده است.

ادامه مطلب

از اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی یا دقیقتر بگوییم سال ۱۹۹۱، مفهوم بلاک چین به جهانیان عرضه شد. اما این فناوری هیچگاه تا سال ۲۰۰۹ عملی نشد و تنها به صورت یک تئوری باقی ماند.

ادامه مطلب

از یکی دو سال گذشته که موجودی ایربادزها در بازار به نحو چشمگیری افزایش یافته شاهد عرضه محصولات متعدد از برندهای مختلف موجود در بازار هستیم. در این میان شرکت هواوی با عرضه مدل‎های متنوع و متناسب با نیازهای کاربران، بهترین انتخاب‎ها را ارائه می‎کند.

ادامه مطلب
در خانه سفارش بدهید، در مزرعه تحویل بگیرید!

حراج فصلی برای کشاورزان عزیز آغاز شد. انواع ملزومات و تجهیزات کشاورزی، برای مدت بسیار محدود (تا آخر آبان ۱۴۰۰) با تخفیف‌های ویژه تا ۲۲٪، در سناپالیز ارائه می‌گردد.

ادامه مطلب

این روزها می‌‎توان مدل‌های متنوع و جالبی از لپ‎تاپ‌های ساخت هواوی را در بازار دید. جدای از محصولات اقتصادی گروه‌های MateBook D و MateBook، دسته محصولات MateBook X را باید از جمله لپ‌‎تاپ‎هایی دانست که برای انتقال بهترین حس تجربه کاربری و عملکرد قدرتمند، با مشخصات ظاهری شیک و خاصی ساخته می‌شوند.

ادامه مطلب

روز چهارشنبه 26 آبان تاریخ برگزاری جدیدترین رویداد معرفی محصول هواوی است. این شرکت که از تنوع بالایی در عرضه دستگاه‌های هوشمند برخوردار است، این بار نیز قصد دارد محصولات متعددی را رونمایی کند که تا کنون دو مورد از آن‌ها مشخص شده‌اند؛ لپ‌تاپ هیبریدی MateBook E و ساعت هوشمند Watch GT Runner.

ادامه مطلب

اگر صاحب وب سایتی هستید حتما دغدغه ی درآمد از وب سایتتان از مهمترین دغدغه های شماست و هماهنطور که می دانید ارزان ترین راه ایجاد ترافیک در سایت بازاریابی محتوایی (content marketing) است و در این مدل بازاریابی وب سایت شما نیازمند محتوای سئو شده ی با کیفیت است.

ادامه مطلب

برای کسانی که باغچه ای، باغی، حیاطی، حتی تراس قابل مبلمانی، در محل مسکونی خود یا ویلا و باغی در خارج از شهر دارند، نحوه بهره برداری، تزئیین و مبلمان آن معمولا به عنوان یک دغدغه محسوب می‌شود.

ادامه مطلب

هواوی اکنون به یکی از شرکت‌های پیشگام در زمینه فناوری تبدیل شده و علی‌رغم محدودیت‌های فراوان همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. در همین راستا این شرکت پتنت جدیدی در مورد تلفیق دو فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به ثبت رسانده که می‎تواند تحولی بزرگ در این حوزه ایجاد کند.

ادامه مطلب

رابط کاربری EMUI هوآوی در بین کاربران گوشی‌های اندرویدی یکی از محبوب‌ترین ها است و بیشتر برای بهینگی بسیار بالا و قابلیت‌های غنی آن شناخته می‌شود. در یک خبر خوب هواوی آزمایش EMUI 12 را آغاز کرده است و شما هم می‌توانید تازه‌های آن را امتحان کنید.

ادامه مطلب
انتشار محتوا: اخبار رسمی
اینستاگرام بهداشت نیوز