title
کد خبر: 238700
188
کشف بقایای کشتی نوح در کوه های آرارات+ تصویر

همه ما با داستان کشتی عظیم حضرت نوح و طوفانی که در پی اش آمد، بزرگ شده ایم. حال اخباری در سراسر جهان مبنی بر پیدا شدن یک کشتی قدیمی و بسیار عظیم وجود دارد که همگان را به فکر فرو می برد. آیا امکان دارد که این کشتی باقی مانده های کشتی نوح باشد؟ شواهد و مدارک که اینطور نشان می دهد. با ما همراه باشید تا بیشتر با این کشتی باستانی آشنا شویم.

به گزارش بهداشت نیوز، شاید اگر آن خلبان ترک که ماموریتی برای عکس برداری برای موسسه ژئودتیک ترکیه بر عهده داشت، این کشتی را به صورت اتفاقی در عکس هایش نمی آورد، وجود کشتی نوح تا سال های بیشتری مخفی می ماند و حتی کشف نمی شد. در سال 1959 پس از اینکه افراد موسسه در حال بررسی عکس های گرفته شده بودند، متوجه شی عظیمی شدند که در 20 کیلومتری کوه های آرارات قرار داشت. پس از بررسی های بیشتر با شباهت جمع آوری شده به جهانیان اثبات شد که کشتی باستانی نوح وجود دارد.

index

کشف بقایای کشتی نوح در ایران

در ژوئن سال 2006 میلادی، تیمی 14 نفره از موسسه کشف و جست و جوی باستان شناسی الهیات به سرپرستی باب کرنو راهی ایران شدند، چرا که احتمال قرار گرفتن کشتی نوح در رشته کوه البرز وجود داشت. در طی جست و جوی خود این تیم موفق به پیدا کردن یک شی عجیب در 13000 فوتی سطح دریا شدند. ظاهر این شی به سنگی عجیب می مانست و طولی 12 متری داشت.

 

 

هیئت اعزامی از ترکیه و هنگ کنگ در سال 2007 موفق به کشف دیواره هایی چوبی و فسیل شده در رشته کوه آرارات شدند. پس از گذشت سه سال، در سال 2010 این تیم محقق ویدئویی به عنوان مدرک و اثبات ساختارهای چوبی شکل منتشر کردند و مدعی بودند که عمر این چوب به 4800 سال پیش باز می گردد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز