title
کد خبر: 238033
32
بازگشت نیسان دوست داشتنی ایرانی ها با شکلی متفاوت+ تصاویر

 مکث موتور از شرکت‌های زیرمجموعه ماموت خودرو، قصد واردات خودروهای ونوسیا به ایران را دارد. مدل پرچمدار V-Online محصول مشترک نیسان و دانگ‌فنگ، یکی از گزینه‌های اصلی واردات است.

به گزارش بهداشت نیوز، این یک برند فرعی تحت جوینت ونچر دانگ‌فنگ و نیسان است که در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد.در سال ۲۰۱۷ دانگ فنگ کنترل کامل ونوسیا را در دست گرفت، اما در اواخر سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که قصد دارد دوباره این برند را به دانگ فنگ-نیسان بازگرداند.ونوسیا از سال ۲۰۱۰ خودروهای مختلفی را بر اساس پلت فرم های نیسان می ساخت.

ونوسیا V-Online براساس پلت‌فرم نیسان قشقایی ساخته شده است.نام این خودرو در چین، Grande V و در برخی بازارها، Big V است.

طراحی متمایز و خاص و وسوسه‌کننده، از ویژگی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند.

بازگشت متفاوت نیسان دوست داشتنی به ایران

در نمای جلویی، دیلایت کشیده با دنباله تکه تکه در کنار جلوپنجره با عناصر چندضلعی شکل، خودنمایی زیادی دارند.لوگوی V شکل ونوسیا هم با این عناصر هماهنگ است.به صورت کلی، قسمت جلویی حالتی تهاجمی و اسپرت دارد.

بازگشت متفاوت نیسان دوست داشتنی به ایران

بازگشت متفاوت نیسان دوست داشتنی به ایران

طراحی L مانند و متصل چراغ‌ عقب با فرم شکسته انتهای خودرو هماهنگی خوبی دارد.نمای کناری خودرو تلفیقی از خطوط شکسته و نرم و روان است.

منبع: 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز