title
کد خبر: 234833
00
تلاش جالب تمساح برای گرفتن پهپاد در هوا!+ تصاویر

 پهپادها برای گرفتن تصاویر و فیلم‌های بی‌نظیر هوایی، عالی هستند. اخیرا تصاویر و ویدیویی در اینترنت منتشر شده است که در آن تمساحی را نشان می‌دهد که به هوا می‌پرد تا پهپادی را که در حال فیلمبرداری از او بود، بگیرد.

به گزارش بهداشت نیوز، احتمالا صدای پهپاد که به برکه نزدیک شده بود، تمساح را کلافه و عصبانی کرده است که حیوان ناگهان به هوا می‌پرد و سعی می‌کند آن را با دهان خود بگیرد.

این ویدیو در توییتر به اشتراک گذاشته شده بود و توضیح می‌داد، به این می‌گویند، «برخورد نزدیک! تمساح‌ها موجودات واقعا ترسناکی هستند و مسلما کسی نمی‌خواهد با آنها دست‌وپنجه نرم کند.»

تصویری از تلاش جالب یک تمساح برای گرفتن پهپاد

این ویدیو تاکنون در فضای مجازی، بیش از یک میلیون بار بازدید داشته و بیش از ۶۴۰ بار توییت شده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره آن و همچنین استفاده از پهپادها برای ضبط تصاویر حیوانات، نظرات متفاوتی ارائه دادند. برخی از کاربران معتقدند که نباید دست‌ انداختن حیوانات را تشویق کرد. این رفتار درست مانند رفتاری است که گردشگران در پارک ملی جنگلی باندی‌پور در هند انجام می‌دادند. آنها سربه‌سر فیل‌ها می‌گذاشتند تا آنها را وادار به واکنش کنند و این خیلی بی‌انصافی است.» کاربر دیگری هم گفته بود، «عجب پرشی! پس یادتان باشد موقعی که سوار قایقی در چنین رودخانه‌هایی هستید، دستتان را از قایق بیرون نبرید.»

منبع: خبرآنلاین


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز