title
کد خبر: 231951
00
بهترین دفاع چپ فوتبال ایران روی تخت بیمارستان+ عکس

مجتبی محرمی ملی‌پوش دهه ۶۰ و ۷۰ فوتبال ایران، به دلیل عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.(ایرنا)

 کمتر هواداری فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس است که نام مجتبی محرمی پیشکسوت قرمزها را در بین بهترین‌ها قرار ندهد. پیشکسوتی که برای هواداران فوتبال خاطرات زیادی را ساخته است.

محرمی این روزها به دلیل جراحی در بیمارستان بستری شده است و دوران نقاهت را سپری می‌کند.

محرمی در حالی که راست پا بود اما او را یکی از بهترین چپ پاهای فوتبال ایران می‌دانند. او فوتبال را از سال ۱۳۵۹ وقتی تنها ۱۶ ساله داشت از تیم شاهین تهران شروع کرد و سال ۱۳۶۳ به تیم نیروی زمینی پیوست و بعد از سه سال بازی از سال ۶۷ به تیم پرسپولیس تهران رفت و در این تیم شماره هشت معروف را می‌پوشید.

جنجالی‌ترین حضور او در دربی در مسابقه استقلال و پرسپولیس در دی ماه ۱۳۷۳ بود که درگیری او با امیر قلعه‌نویی منجر به محرومیت سه ساله وی از حضور در میادین فوتبال شد. محرمی شهریور ۱۳۷۶ از پرسپولیس به تیم العربی قطر رفت و بعد از چند ماه بازی از این تیم جدا شد و در سن ۳۴ سالگی دیگر فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت.

محرمی اولین بازی خود را در تیم ملی ۶ خرداد ۱۳۶۷ مقابل تیم ملی نپال انجام داد و تا سال ۱۳۷۵ که آخرین بازی اش اغلب بعنوان بهترین بازیکن جناح چپ ایران و آسیا شناخته می‌شد.

بهداشت نیوز برای این پیشکسوت فوتبال ایران آرزوی سلامتی و بهبودی دارد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز