title
کد خبر: 224748
00
تجهیز بیمارستان های دولتی با افزودن ۱۰۸۰۰ تخت دیگر/ تقویت بخش دولتی به معنای تضعیف بخش خصوصی نیست

معاون وزیر بهداشت، از تجهیز بخش دولتی با ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت طی ایام کرونا خبر داد و متذکر شد: نیازمند رشد و توسعه بخش خصوصی در کنار بخش دولتی هستیم.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر سعید کریمی در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان که در سالن اجتماعات مرکز آموزشی - درمانی الزهرای رشت برگزار شد، ضمن قدردانی از فداکاری کادر بهداشت و درمان در دوران کرونا، اظهار کرد: گیلان از جمله استان هایی است که با موج سهمگین کرونا مواجه شد و لذا شاهد جانفشانی ویژه پزشکان و پرستاران بودیم.

وی یکی از اولویت های دانشگاه علوم پزشکی استان را توسعه بخش دولتی دانست و افزود: مجوزهای لازم اخذ و بسیاری از کارها جهت تکمیل زیرساخت ها و تجهیز بیمارستان ها و مراکز درمانی بخش دولتی انجام شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه بیمارستان های دولتی هم به لحاظ تجهیزاتی و هم از نظر ساختمانی باید تقویت شوند، خاطرنشان کرد: تقویت بیمارستان های دولتی به معنی تضعیف بخش خصوصی نیست.

کریمی از تجهیز بخش دولتی با ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت طی ایام کرونا خبر داد و متذکر شد: نیازمند رشد و توسعه بخش خصوصی در کنار بخش دولتی هستیم.

وی دومین اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان را سالمندی دانست و اظهار کرد: جوانی جمعیت در کنار رفع مشکلات حوزه سالمندی در دستور کار مسئولان استان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم دکتر حیدرعلی بالو به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان معرفی شد و از دکتر ارسلان سالاری تقدیر به عمل آمد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز