title
کد خبر: 223644
00
دلنوشته احساسی سحر ولدبیگی برای کودک درونش + عکس کودکی

 دلنوشته سحر ولدبیگی، بازیگر با اخلاق کشورمان را برای خودش مشاهده می‌کنید که به همراه عکسی از کودکی‌اش منتشر کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، دلنوشته سحر ولدبیگی، بازیگر با اخلاق کشورمان را برای خودش مشاهده می‌کنید که به همراه عکسی از کودکی‌اش منتشر کرد.

 

دلنوشته زیبای سحر ولدبیگی برای کودک درونش

او با انتشار تصویر زیر نوشت: 

 

حتما تو هم به من فکر می‌کنی، حتما تو هم دلت برای من تنگ می‌شود، حتما تو هم شب‌ها که به ماه و ستاره‌ها نگاه می‌کنی یاد من می‌افتی، حتما تو هم به اشتیاقِ اینکه من دوستت دارم، عمیق‌تر می‌خندی، بیشتر تلاش می‌کنی و دلایل محکم‌تری برای زیستن داری. حتما تو هم دل‌ خوشی به اینکه در جهان دیگری کنار منی.

حتما تو هم هرکجا که حس کردی‌، دوست نداشتنی و تنها و غمگینی، آغوش مرا تجسم می‌کنی و لبخندهای مرا تجسم می‌کنی و صدای مرا که می‌گویم: «سحر کوچولوی آتیش‌پاره‌ی من! به درَک که نمی‌فهمند تو چقدر بی‌نظیری، من که دوستت دارم» و آرام می‌گیری. حتما تو هم دلت می‌خواهد تا آخر عمرت به من فکر کنی و بی‌هیچ تظاهری دوستم داشته‌ باشی. حتما تو هم آخرین پناهگاه انتزاعی‌ جهان‌ت منم.

 

دلنوشته زیبای سحر ولدبیگی برای کودک درونش

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر ۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است. وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح بازیگر سینما و تلویزیون است.

منبع: برترین ها


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز