title
کد خبر: 222780
00
تولید بیش از 68 میلیون عدد انواع دارو

دکتر عسکری از تولید بیش از 68 میلیون عدد انواع دارو در مردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، علیرضا عسکری با اعلام افزایش فروش محصولات شرکت داروسازی سها نسبت به سال گذشته گفت: با وجود برخی مشکلات در حوزه نقدینگی، تهیه و تامین مواد اولیه برای خطوط تولید در هر دو سایت چهار باغ و شهید فقیهی، این مجموعه توانست در مقایسه با مرداد ماه سال گذشته، رشد ۳5 درصدی را در زمینه تحویل و فروش رقم بزند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در خصوص تولیدات این شرکت در ماه گذشته گفت: در مرداد ماه امسال بیش از 68 میلیون عدد انواع دارو در شرکت داروسازی سها در جهت رفع نیازهای دارویی حوزه سلامت به بازار عرضه شده است. این تولیدات شامل نزدیک به 43 میلیون عدد قرص، 23 میلیون و هشتصد هزار عدد کپسول، سه میلیون و دویست هزار عدد مایعات شامل شربت و سوسپانسیون در دزهای مختلف است.

 این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در حال حاضر شرکت داروسازی سها با در اختیار داشتن بیش از 117 پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو، به طور میانگین  60 قلم انواع دارو شامل داروهای بیماری های کلیوی، گوارشی، قلبی عروقی، هورمونی، ضدالتهاب غیراستروئیدی، آنتی بیوتیک، ضد دیابت، ضد درد، ضد صرع، ضد قارچ، ضد تهوع، ضد مالاریا، کاهش دهنده کلسترول خون، مهارکننده آنزیم، شربت متادون، اعصاب و روان، آنتی هیستامین و آنتی نئوپلاستیک را مطابق با آخرین استانداردهای سازمان بهداشت جهانی تولید و عرضه می کند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز