title
کد خبر: 220977
00
دیدار معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با خانواده چهار قلوهای کرمانی+ عکس

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سفر استانی ریاست جمهوری و هیات همراه به استان کرمان، با خانواده چهارقلوهای کرمانی دیدار کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سفر استانی ریاست جمهوری و هیات همراه به استان کرمان، با خانواده چهارقلوهای کرمانی دیدار کرد.

در این دیدار «عباس کدخدا فتح‌آبادی» پدر چهارقلوها، گفت: قرار بود با به دنیا آمدن بچه‌ها یک‌سری از مشکلات ما از جمله مسکن حل شود. متاسفانه مدت زمانی را در خانه در کنار همسرم مشغول مراقبت از بچه‌ها بودم و نتوانستم به تبلیغ بروم و از حوزه علمیه شهریه‌ام قطع شده که به دنبال آن بیمه بچه‌ها نیز قطع شد.

فتح آبادی، دامه داد: اعلام شد به خانواده‌های صاحب چهار یا پنج قلو خودرو با قیمت درب کارخانه بدون قرعه‌کشی تعلق گیرد اما در سایت که برای ثبت‌نام می‌روید، خبری از این موضوع نیست.

پدر چهارقلوهای کرمانی، اضافه کرد: وقتی درخواست وام کردم در حالی که طبق قانون با شرایط با بنده باید با یک ضامن درخواست پذیرفته می‌شد تا زمانی که ۳ ضامن آن‌ هم با شرایط بانک نبردم وام به من تعلق نگرفت.

وی، عنوان کرد: خانه‌ای که در آن زندگی ‌می‌کنیم صاحبخانه لطف کرد پول پیش نگرفت و گفت تا زمانی که مشکل مسکن ما حل می‌شود اینجا باشیم و در حال حاضر از طرف بهزیستی هر ماه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به حساب بنده واریز می‌شود که تمام بودجه من است.

در این دیدار مقرر شد یک سال اجاره‌بهای خانه‌ این خانواده از طرف دولت پرداخت شود.

 

منبع: ایسنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز