title
کد خبر: 220916
00
رونمایی از کتاب « کارنامه سلامت» با حضور وزیر بهداشت و سخنگوی دولت+ عکس

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نظام سلامت، عصر دیروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر علی بهادری جهرمی، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت در محل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و کتاب «کارنامه سلامت» (دستاوردهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت سیزدهم) طی این مراسم رونمایی شد.

به گزارش بهداشت نیوز، در این نشست، وزیر بهداشت بر ضرورت جهاد تبیین در حوزه دستاوردهای دولت مردمی از جمله خدمات بهداشتی و درمانی و توزیع عادلانه سلامت در اقصی نقاط کشور تاکید کرد و خواستار تدوین پیوست رسانه ای و انعکاس بهنگام هر رویداد متناسب با جامعه هدف شد.

دکتر عین اللهی با بیان این که  امیدبخشی، موجب افزایش حضور مردم در صحنه و خنثی شدن اقدامات توطئه آمیز دشمنان علیه کشور می شود، افزود: روابط عمومی ها می توانند با تبیین مؤثر پیشرفت های کشور در همه حوزه ها از جمله سلامت، امید آفرینی کنند.

 دکتر بهرام عین اللهی  ارتباطات سلامت، را عرصه ای علمی و تأثیر آن بر شاخص های حوزه سلامت را با اهمیت توصیف کرد و افزود: پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت منبع رسمی و مرجع قابل استناد اخبار حوزه سلامت است که سایر نهادها برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات این حوزه می توانند از آن استفاده کنند. 

اطلاع رسانی امری مستمر است

در ادامه، دکتر علی بهادری جهرمی، سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت، با بیان اینکه اطلاع رسانی به مردم امری مستمر است، افزود: حوزه اطلاع رسانی در وزارت بهداشت از سایر حوزه ها متمایز است و در این حوزه باید با جدیّت برنامه ریزی و اقدام شود، چراکه کارکنان نظام سلامت عمدتا از نخبگان و افراد تاثیر گذار در جامعه اند و دریافت کنندگان خدمات این حوزه  را نیز اقشار  گوناگون مردم و بعضا بیماران و طیف های آسیب پذیر تشکیل می دهند.  

سخنگو و رییس شورای اطلاع رسانی دولت با قدردانی از عملکرد وزارت بهداشت در یک سال اخیر، گفت: به دلیل اهمیت و تاثیرگذاری حوزه سلامت از  مجموعه روابط عمومی های حوزه وزارت بهداشت انتظار می رود دستاوردهای دولت در سایر حوزه ها را نیز به مخاطبان خود منتقل کنند.

 در پایان این نشست کتاب کارنامه سلامت (دستاوردهای وزارت بهداشت در دولت سیزدهم) رونمایی شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز