title
کد خبر: 220581
00
کشف یک دستگاه لیزر قاچاق در یک واحد درمانی  + عکس

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک دستگاه لیزر به ارزش 25 میلیارد ریال که به صورت غیرمجاز در یکی از بیمارستان های سطح شهر استفاده می شد، خبر داد.

سرهنگ"حمیدرضا میر حبیبی"در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: برابر خبر واصله از پلیس امنیت اقتصادی فراجا و اعلام ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا مبنی بر اینکه یک دستگاه میکروسکوپ جراحی چشم فاقد اسناد و مدارک قانونی در یکی از بیمارستان های سطح شهر کرمان در حال استفاده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با کسب مجوز قضائی و با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان راهی محل شده و در بازرسی های انجام گرفته موفق به کشف لیزر غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 25 میلیارد ریال هم می رسید، شدند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: با توجه به اینکه بیمارستان هیچگونه مدارکی در خصوص دستگاه مذکور ارائه نکرده است این دستگاه مهم با هماهنگی قضائی تا تعیین تکلیف نهایی در محل و بدون استفاده نگهداری خواهد شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
محمدی
1401/05/17 - 11:120 0
کاش همه قاچاق ها به این شکل و برای درمان دردهای مردم بینوا صورت میگرفت...تلاش این بیمارستان قابل تقدیر است...مسئولان به فکر خروج و قاچاق ارز به خارج به بهانه سیسمونی باشند!
اینستاگرام بهداشت نیوز