title
کد خبر: 220194
00
نجات جان مسافر از مرگ حتمی توسط ناوگروه شناوری مرزبانی+ عکس

فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد از نجات جان مسافری که در منطقه ممنوعه در حال شنا بود توسط مرزبان ناوگروه شناوری شماره یک در سواحل شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، سرهنگ"هادی بخشوده" در تشریح این خبر، گفت: نیروهای مجرب و ورزیده پایگاه دریابانی امیرآباد در راستای برقراری نظم و امنیت با گشت های مستمر و هدفمند ضمن نظارت بر تفرجگاه های سواحل دریا، حوزه استحفاظی را زیر پوشش قرار داده و یک نفر که در حال غرق شدن در منطقه ممنوعه شنا بود را از مرگ حتمی نجات دهند.

وی افزود: این شناگر در ساحل منطقه شهرستان بابلسر و در منطقه ممنوعه در حال شنا کردن بوده، که بر اثر عدم آشنایی به فنون شنا و بهره گیری از جلیقه نجات در معرض غرق شدن قرار گرفت.

فرمانده پایگاه دریابانی امیرآباد تصریح کرد: فرد مغروق از مهمانان این استان بود، که بلافاصله پس از نجات توسط عوامل 115 به بیمارستان منتقل و وضعیت عمومی آن مساعد اعلام شد.

سرهنگ بخشوده ضمن هشدار به تمامی مهمانان و گردشگران استان مازندران درخواست کرد، در صورت لزوم علائم هشدار دهنده و تذکرات مرزبانان و دریابانان، از وسایل و تجهیزات ایمنی در هنگام شنا بهره گیری کنند تا زندگی و جان خود را بیمه نمایند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز