title
کد خبر: 219803
00
عیادت معاون امور درمان دانشگاه از پرستار حادثه آمبولانس بوکان

معاون امور درمان دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی با حضور در بخش مراقبت های ویژه مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه، از همکار پرستار بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان عیادت کرد.

دکتر ناصر مسعودی، از نزدیک با پزشکان معالج وی درباره آخرین وضعیت وی گفتگو کرد و از کادر پزشکی و درمانی بخش خواست تا همه تلاش خود را در این راستا به کار بگیرند.

لازم به ذکر است: این همکار از پرسنل پرستاری بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان است، که عصر روز سه شنبه مورخه ۴ مرداد ماه به همراه یکی از همکاران نقلیه بیمارستان قلی پور که حین برگشت از ماموریت در محور ارومیه-مهاباد در منطقه جلبر دچار تصادف با یک نیسان وانت گردیده و متاسفانه در این حادثه راننده آمبولانس و راننده نیسان وانت فوت نمودند و پرستار آمبولانس از ناحیه سر و پا دچار حادثه شده که به علت جراحات در بخش مراقبت های ویژه مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) ارومیه  تحت مراقبت است.

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز