title
کد خبر: 219611
11
جهت حضور در مسابقات گلبال قهرمانی آسیا؛
اعزام بانوی کردستانی به کشور بحرین + عکس

"ریزان دژآهنگ" بانوی گلبالیست کردستانی همراه با تیم ملی گلبال بانوان کشورمان جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا به کشور بحرین سفر کرده است.

رقابت های گلبال نابینایان و کم بینایان قهرمانی آسیا با حضور پنج تیم آقایان و چهار تیم بانوان از کشورهای ایران، تایلند، کره جنوبی، استرالیا و ژاپن به مدت یک هفته به میزبانی بحرین و در شهر منامه این کشور برگزار می شود.

تیم ملی گلبال زنان ایران با ترکیب سمیرا محمودی، مریم جعفرزاده، مریم حسام آبادی، سمیرا جلیلوند، فاطمه قایدی و ریزان دژآهنگ با هدایت طیبه ملکی و زینب ارک دستانی به این دوره از مسابقات اعزام شده است.

ملی پوشان تیم بانوان ایران در گروه چهارم رقابت های قهرمانی آسیا با تیم‌های کره جنوبی، استرالیا و تایلند هم‌گروه هستند.

مسابقات گلبال قهرمانی بانوان و آقایان نابینا و کم بینای آسیا از روز دوم مردادماه آغاز شده است و ملی پوشان تیم گلبال بانوان کشورمان در اولین دیدار خود برابر تیم کره جنوبی با نتیجه 2 - 1 شکست را پذیرا شدند و در دومین دیدار نیز به مصاف تیم استرالیا رفتند و با نتیجه 2 - 1 مغلوب این تیم شدند.

تیم گلبال بانوان کشورمان امروز سه شنبه چهارم مردادماه به مصاف تیم گلبال کشور تایلند می رود.

گفتنی است؛ "هوشنگ شریعتی" داور کردستانی نیز به نمایندگی از کشورمان قضاوت این رقابت ها را برعهده دارد.

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز