title
کد خبر: 219378
00
اهدای پوست، کبد و قرنیه های جوان 33 ساله ای که بر اثر تشنج مرگ مغزی شده بود+ عکس

سرپرست معاونت درمان دانشکده از انجام عمل پیوند اعضای زنده یاد محمد حصاری که از بخش ICU3 بیمارستان ۲۲ بهمن به مشهد اعزام شده بود خبر داد.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر هادی حسین زاده ادامه داد: زنده یاد محمد حصاری ۳۳ ساله که بر اثر تشنج دچار مرگ مغزی شده بود پس از کسب رضایت خانواده به بیمارستان منتصریه مشهد منتقل شد و تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

 وی افزود: کبد زنده یاد محمد حصاری، جانی دوباره به یک هموطن بخشید و قرنیه های وی به دو بیمار نیازمند اهدا شد. همچنین قسمتی از پوست زنده یاد محمد حصاری به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) برای پیوند تحویل داده شد.

 سرپرست معاونت درمان در پایان با ابراز همدلی، از خانواده بزرگوار زنده یاد برای اهدای اعضای عزیزشان به بیماران نیازمند به صورت رایگان و بدون هیچ گونه چشمداشت مالی قدردانی کرد و یادآور شد: متقاضیان دریافت کارت اهدای عضو می توانند با مراجعه به سایت ehdacenter.ir فرم ثبت نام اهدای عضو را تکمیل و کارت خود را پرینت بگیرند و خانواده خود را مطلع نمایند. 

 محبوبه قدمگاهی مسئول واحد شناسایی اهدای عضو معاونت درمان ضمن تسلیت به خانواده ایثارگر مرحوم محمد حصاری، از همکاری مطلوب کارکنان بخش مراقبت های ویژه (۳) و سوپروایزران شیفت قدردانی کرد.

همکاران دست اندرکار : پرسنل بخش ICU3 مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن با سرپرستاری خانم مرضیه احمدی و سوپروایزران آقای جواد پورعبادی و خانم معصومه زرقی

 همکاران اعزام: آقایان ابوالفضل شورگشتی، علی رشیدآبادی و علی شورگشتی

 

 


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز