title
کد خبر: 218280
00
استفاده از 400 قلم دارو برای ارائه خدمات به زائران ایرانی در حج تمتع

رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: در طول مسیر پیاده روی زائران از مشعر به منی و از منی به جمرات و برگشت، تیم های پزشکی و امدادی برای خدمت رسانی به زائران حضور دارند.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بیش از ٤٠٠ قلم دارو در مراکز پزشکی حج ما وجود دارد افزود: در طول مسیر پیاده روی زائران از مشعر به منی و از منی به جمرات و برگشت، تیم های پزشکی و امدادی برای خدمت رسانی به زائران حضور دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: نقشه خطر پذیری مشاعر مقدسه توسط تیم مدیریت بحران احصا شده است و برنامه ریزی های لازم برای کاهش مخاطرات و پاسخگویی به موقع در صورت وقوع حوادث انجام شده است. همچنین با توجه به راه اندازی اتاق کنترل مدیریت عملیات و رصد لحظه ای اگر جایی نیاز به خدمت پزشکی باشد نزدیک ترین تیم اعزام خواهد شد.

وی افزود: همکاری های مستمری با مرکز بهداشت و درمان سعودی و جمعیت هلال احمر سعودی برای ارائه خدمات شایسته به زائران ایرانی انجام شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز