title
کد خبر: 217604
10
مواد خوراکی از بین برنده فیبروم رحم

پزشکان برای درمان فیبروم رحم به اندازه، تعداد و محل بروز فیبروم‌ها توجه می‌کنند. زیرا هر یک از این فاکتورها در درمان تاثیر دارند. اگر بیمار هیچگونه درد یا عارضه‌ای را احساس نکند، معمولا نیازی به درمان ندارد. فیبروم‌های کوچک را می‌توان با روش‌های خانگی هم درمان کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، برای درمان فیبروم‌های کوچک در خانه می‌توانید روش‌های زیر را به کار ببرید:

 عسل و دارچین

یکی از روش‌های درمان فیبروم رحم در منزل، مصرف عسل و دارچین است (برای اطلاع از فواید عسل و دارچین اینجا را کلیک کنید). این دو ماده غذایی طبع گرمی دارند و به رفع این عارضه کمک زیادی می‌کنند. شما می‌توانید یک فنجان دمنوش دارچین تهیه کنید و سپس یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی داخل آن بریزید. این دمنوش را روزی یک مرتبه مصرف کنید.

 خاکشیر

یکی دیگر از مواد خوراکی از بین برنده فیبروم رحم در منزل، خاکشیر است. مصرف دمنوش خاکشیر و یا شربت آن می‌تواند به دفع و یا از بین بردن تومورهای خوش‌خیم فیبروم کمک زیادی کند.

رازیانه

دمنوش رازیانه هم یکی دیگر از مواد خوراکی برای درمان فیبروم رحم در خانه است. شما می‌توانید روزانه یک فنجان دمنوش این گیاه را مصرف کنید.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز