title
کد خبر: 216728
00
فائوچی کرونا گرفت

موسسه ملی بهداشت آمریکا (NIH) در بیانیه‌ای اعلام کرد، دکتر آنتونی فائوچی مقامی که به چهره تلاش‌های دولت برای مهار همه‌گیری کرونا تبدیل شد، به کووید ۱۹ مبتلا شده است.

به گزارش بهداشت نیوز ، به نقل از رویترز، این موسسه در این بیانیه اعلام کرد، فائوچی، مشاور پزشکی ارشد جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، دچار علائم خفیفی است. در ادامه این بیانیه آمده که وی به تازگی تماس نزدیکی با بایدن نداشته است.

براساس این بیانیه، فائوچی ۸۱ ساله، که به طور کامل واکسینه شده است، خود را قرنطینه خواهد کرد و از خانه به کار ادامه خواهد داد.

آنتونی فائوچی، مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی، در جریان همه‌گیری، زمانی که در دوران مسئولیت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا عضو گروه ضربت کاخ سفید برای مبارزه با ویروس کرونا بود، به یک شخصیت مردمی و مورد اعتماد تبدیل شد.

وی بعدا به علت این که درباره بازگشایی خیلی زود اقتصاد آمریکا هشدار داد، با انتقاد ترامپ و برخی متحدان جمهوریخواه وی مواجه شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز