title
کد خبر: 216584
10
رزمیان مقدم در گفتگو با ....
اقدامات دولت جدید برای مهار کرونا

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به کاهش ابتلاء و فوتی ناشی از کرونا گفت: اقدام وزارت بهداشت و دولت در مهار کرونا قابل تمجید است.

 حسن رزمیان مقدم نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی در گفتگوبا بهداشت نیوز، اشاره به اعلام خبر صفر شدن فوتی کرونا از سوی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در روزهای 12 و 20 خرداد گفت: این موفقیت بزرگ نتیجه زحمات دولت آقای رئیسی و کادر بهداشت و درمان است.

 وی افزود: زحمات دولت سیزدهم و کادر درمان در مهار کرونا قابل تقدیر و قابل تمجید است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: اقدامات دولت سیزدهم نشان داد که دولت قبل هم می توانست اقداماتی برای مهار بیماری کرونا داشته باشد اما در این زمینه کوتاهی کرد.

رزمیان مقدم خاطرنشان کرد: با وجود کوتاهی های دولت قبل در مهار بیماری کرونا در دولت جدید دیدیم که اقدامات بزرگ، مهم و تاثیر گذاری در این رابطه انجام شد.

وی افزود: این در حالی بود که در ابتدای شروع بیماری کرونا در کشور ما آمادگی لازم را برای مواجهه با این بیماری نداشتیم و حتی در تامین ماسک هم با محدودیت‌های زیادی مواجه بودیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: ما امروز از یک کشوری که در تامین ماسک خود در ابتدای شروع کرونا با مشکل مواجه بودیم به جایگاهی رسیده ایم که واکسن این بیماری را تولید میکنیم و حتی قادر به تامین نیاز دیگر کشورها در این باره نیز هستیم.

دکتر عین اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنچ شنبه 12 خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.
وی همچنین برای دومین بار روز جمعه  20  خرداد اعلام کرد که در 24 ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشتیم.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز