title
کد خبر: 215744
00
واکسن کرونای جدید روسی برای کودکان

تاکنون واکسن های متعددی برای افراد بزرگسال جهت ایجاد مصونیت در برابر کرونا ارائه شده است. در این میان بحث واکسیناسیون کودکان دارای اهمیت زیادی بوده و در این راستا روسیه تزریق آزمایشی واکسن جدید خود برای کودکان را آغاز کرد.

به گزارش بهداشت نیوز، واکسیناسیون کودکان بین ۶ تا ۱۱ سال در برابر کووید ۱۹به عنوان بخشی از کارآزمایی های بالینی ساخت واکسن در روسیه آغاز می شود. بر اساس گزارش های رسمی، این مطالعات بالینی  از ۹ تا ۱۰ ژوئن آغاز می شود.

الکساندر گینتسبورگ مدیر مرکز تحقیقات ملی گاملیا در حوزه مطالعات اپیدمیولوژی و میکروبیولوژی (Gamaleya National Research Center for Epidemiology and Microbiology) در  وزارت بهداشت روسیه بدر رابطه با موضوع فوق گفت: کودکانی که داوطلب شرکت در آزمایش های بالینی واکسن کروناویروس هستند ، به مدت سه روز در در بیمارستان ها بستری می شوند.

این موضوع بدان معنی است که تزریق واکسن برای این دوره زمانی برنامه ریزی شده است. در ادامه ما می توانیم تاثیر و عوارض احتمالی واکسن و میزان آنتی ژن ایجاد شده در برابر بیماری را در این کودکان مطالعه کنیم.

در صورت موفقیت این آزمایش های بالینی، فاز نهایی تولید واکسن آغاز شده و پیش بینی می کنیم این دوره زمانی حدود سه ماه و نیم طول بکشد.

منبع: سیناپرس


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز