title
کد خبر: 209280
00
آخرین وضعیت کرونایی قم/ افزایش تعداد جانباختگان

ییس دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه از ۴۲۸ بیمار بستری در مراکز درمانی قم ۵۷ نفر در وضعیت وخیم آن قرار دارند، گفت: در ۲۴ ساعت منتهی به بیست و هفتم بهمن ماه ۷ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش بهداشت نیوز، مهدی مصری در گفت و گویی بیان کرد: در این مدت ۱۰۴ بیمار با علائم کرونا پذیرش و ۷۴ بیمار بستری شدند، همچنین ۴۰ بیمار نیز با بهبودی از مراکز درمانی قم ترخیص شدند.

مصری همچنین با بیان اینکه از ۳۰۷ تست روزانه کرونا ۱۸۵ مورد مثبت گزارش شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و ۷۲۱ هزار و ۶۲۸ دُز واکسن در طرح ملی واکسیناسیون در این استان تزریق شده است.

وضعیت کرونایی قم که از روز ۵ آذرماه به رنگ آبی درآمده بود، از چهارم بهمن‌ماه به رنگ زرد و از هشتم بهمن‌ماه به رنگ قرمز درآمد.

شهروندان برای طرح هرگونه پرسش درباره ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و برای کسب آخرین خبرهای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم، به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز