title
کد خبر: 208839
00
رشد چشمگیر مبتلایان به کرونا در پایتخت

به گفته فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، در شبانه روز گذشته ۹۹۰ بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شده که ۲۱۰ نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه هستند.

به گزارش بهداشت نیوز، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: ۳۹۰۰ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند که ۱۰۱۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و در شبانه روز گذشته ۹۹۰ بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شده که ۲۱۰ نفر آنها در آی سی یو بستری  هستند و بالغ بر ۱۹۲۰۰ نفر به بخش سرپایی مراجعه کرده اند.

زالی می‌گوید که ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت راه اندازی شده است و ۷۸ مرکز تحقیقات در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شده است. ۲۰۱ هزار و ۹۹۳ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بستری و دو میلیون و ۴۶۴ هزار و ۶۲۹ نفر افراد مشکوک به صورت سرپایی مراجعه کرده اند. بیمارستان های  زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای ۸۰۰ تخت بخش مراقبت‌های ویژه و سه هزار و ۶۴۷ تخت بخش عادی هستند.

او اعلام کرد که در حال حاضر ۴۸ رشته در دکترای تخصصی، ۲۶ رشته فوق تخصص، ۴۷ رشته فلوشیپ و ۱۷ رشته دکترای تخصصی پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راه اندازی شده است که به طور کلی در این دانشگاه در سال جاری ۲۵۲ رشته تاسیس شده است.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز