title
کد خبر: 203317
00
کرونا در این استان مرکزی در حال فروکش کردن است؟

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک که با اطلاعات و خبرهای امیدوار کننده ای به جلسه ستاد مدیریت کرونای استان مرکزی رفته بود، گفت: به شرایط خوبی می رسیم، اگر نکات بهداشتی و پروتکل ها رعایت شود.

به گزارش بهداشت نیوز، دکتر علی علیمحمدی بیان کرد: ۶۹۶ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در هفته نخست آذرماه جاری در این استان مشاهده شد که تعداد مبتلایان نسبت به هفته چهارم آبان ماه ۲۴ درصد کاهش دارد.

وی افزود: ۱۲ نفر در هفته نخست آذرماه جاری در استان مرکزی بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند در حالی‌ که این شاخص نسبت به هفته چهارم آبان ماه امسال ۲۹ درصد کاهش یافته‌ است.

وی تاکید کرد: ۹۵ نفر در هفته نخست آذرماه به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان مرکزی بستری شدند که تعداد این افراد نسبت به هفته چهارم آبان ماه ۱۰ درصد کاهش یافته‌ است.

دکتر علیمحمدی در ادامه خاطرنشان کرد: ۶۰۱ نفر در هفته نخست آذرماه جاری به صورت سرپایی در مراکز درمانی این استان درمان شدند که تعداد این افراد نسبت به هفته چهارم آبان ماه ۲۶ درصد کاهش یافته‌ است.

رییس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: به گفته مسئولان آموزش و پرورش ۲ هزار واحد آموزشی در استان وجود دارد که همکاران ما (بازرسان بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی) از تمام آنها بازرسی خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کلیه همکاران مرکز بهداشت دارای کارت شناسایی هستند و  تمام نکات بهداشتی و ایمنی فرزندان این مرز و بوم را رصد و نکات طلایی را گوش زد خواهند کرد به همین دلیل از تمام مدیران مدارس می خواهیم تا نهایت همکاری را برای ادامه فعالیت آموزشی در کنار تلاش برای حفظ سلامتی فرزندان،داشته باشند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز