title
کد خبر: 203277
00
آمار پایین واکسیناسیون در برخی از شهرستان‌های این استان

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت: آمار واکسیناسیون در برخی از شهرستان های ایلام پایین است.

به گزارش بهداشت نیوز، الیاس فتاحی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا افزود: شیوع سویه جدید در کشور آفریقای جنوبی نشان می‌دهد که اگر مراقب نباشیم احتمال شیوع پیک ششم کرونا در کشور ما نیز وجود دارد.

وی با انتقاد از آمار پایین واکسیناسیون در برخی از شهرستان‌ها، خواستار اقناع مردم به تزریق واکسن برای مقابله با کرونا شد و ادامه داد: شهرستان‌هایی که آمار واکسیناسیون آنها پایین است، با استفاده از ظرفیت بالای بسیج خصوصاً طرح شهید سلیمانی، تدابیر لازم را اتخاذ و مردم را به تزریق واکسن تشویق کنند.

معاون استانداری ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر بررسی دقیق وضعیت دانش آموزان مبتلا به کرونا تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس دارد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال پیگیری، سیستم گرمایشی مدارس بررسی و برای رفع اشکال آنان اقدام شود.

فتاحی با اشاره به تعطیلی مرز مهران برای مبتلایان به ویروس کرونا گفت: هرگونه ورود و خروج از مرز مهران بدون ارائه تست منفی کرونا ممنوع است.

وی در پایان خواستار واکسیناسیون کامل پرسنل دانشگاه‌ها شد و تصریح کرد: نیروی انتظامی با مأموران بهداشت برای برخورد با متخلفان به خصوص واحدهای صنفی متخلف، همکاری لازم را به عمل آورند.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز