title
کد خبر: 201223
00
درختان بلوار کشاورز قربانی برج سازان تهران! + عکس

بلوار کشاورز یکی از نخستین‌ بلوار های تهران در زمان شکل‌گیری است و نهر کرج آب را از طریق این بلوار به تهران منتقل می‌کرد. پر واضح است این محدوده از نظر تاریخی و ملی جایگاه ویژه‌ای دارد و در فهرست آثار ملی قرار گرفته است. شش اصله درخت در بلوار کشاورز روبروی ملکی که قرار است تخریب شود خشک شد. این درختان مجاور هتل اسپیناس هستند .ثبت بلوار کشاورزدر فهرست آثار ملی به این خاطر بود تا از تعرض در امان بماند؛ اما گویا این تلاش ها بی فایده بوده است.

منبع: آنا


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
یاسر
1400/08/10 - 07:240 0
ازروی عمدپوست این درختان راکنده اندتاخشک شود .خدالعنتشان کند.شهرداری منطقه بایدبه جای درختان خشک شده درخت بکارداگراین کاررانکندبابرج سازان دست دارند
رمضانی راد
1400/08/10 - 11:220 0
علاوه بر آن در خیابان نادری نیز تعداد زیادی از درختان قدیمی بعلت شستن اتومبیل در طرفین این خیابان متاسفانه خشک شده و یا بعلت تضعیف ریشه ها بخاطر مواد شوینده با یک باد تند سرنگون شده اند که بی توجهی و متاسفانه سهل انگاری مسئولین همچنان ادامه دارد و هیچ برخوردی با افراد خاطی که باعث از بین رفتن طبیعت زیبای خیابان میشوند , نمی نمایند, جا دارد اشخاص متخطی را با مجازاتهای سنگین جریمه نمایند تا این افراد بی قید و بی مسئولیت دیگر اتومبیلهای خود را در این مکان نشویند.
رمض
1400/08/10 - 11:250 0
مسئولین منطقه شش سالهاست که نسبت به از بین رفتن طبیعت زیبای این منطقه بی توجه اند , مثلا شستن اتومبیل در خیابان نادری لطمات زیادی به درختان قدیمی این خیابان زده که متاسفانه هیچ برخوردی با افراد سود جو نمیشود.
اینستاگرام بهداشت نیوز