title
کد خبر: 200942
00
پیام وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی کاردرمانی

وزیر بهداشت در پیامی، فرا رسیدن روز جهانی کاردرمانی را تبریک گفت و تاکید کرد که پاسداشت دستاوردهای بزرگ جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر آنها در توسعه نظام سلامت و تسکین آلام مردم، وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش بهداشت نیوز، متن این پیام به شرح زیر است: کاردرمانی از جمله مهمترین حرفه‌ها در توانبخشی و نظام سلامت است که در درمان و بازتوانی آسیب های جسمی، ذهنی، روانی و اجتماعی تاثیر بسزایی دارد از این رو به منظور شناساندن این رشته مهم، ۲۷ اکتبر (۵آبان) را روز جهانی کاردرمانی نامگذاری کرده اند تا ضمن گرامیداشت این روز، از تلاشهای همکاران این حوزه در کنار دیگر اعضای گروه توانبخشی و پزشکی تقدیر بعمل آید. این عزیزان با شفقت و مهربانی در راستای افزایش کیفیت زندگی مراجعه کنندگان و اکتساب بیشترین استقلال در فعالیتهای روزانه آنها تلاش می کنند.

اینجانب ضمن نکوداشت و تبریک این روز مهم به جامعه بزرگ و خدوم کاردرمانی، جایگاه رفیع و مسئولیت خطیر همکاران کاردرمانگر را در توسعه نظام سلامت کشور و تسکین آلام مردم یادآور شده و بر این نکته تأکید می‌کنم که پاسداشت این دستاورد بزرگ وظیفه تک‌ تک همکاران بزرگوار است و تنها در پرتو همگرایی، تقویت توان علمی و ارائه خدمات بیشتر و بهتر محقق خواهد شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز