title
کد خبر: 200566
00
آخرین وضعیت کرونا در قم+ جزئیات

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر ۲۴۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی این استان بستری هستند که ۶۴ تَن به دلیل وضعیت وخیم جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

به گزارش بهداشت نیوز، محمد رضا قدیر  اظهار داشت: در شبانه روز منتهی به نخستین روز از آبان‌ماه ۵۱ تَن مشکوک و یا با علائم قطعی ابتلا به کرونا توسط اورژانس بیمارستان‌های قم مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی با اشاره به بستری شدن ۳۷ تَن از این افراد گفت: ۴۹ تَن که طی روزهای گذشته بستری شده بودند، نیز به تشخیص پزشکان معالج برای  ادامه درمان در منزل از بیمارستان مرخص شدند.

وی افزود: چهار تَن که نتیجه آزمایش کرونای آنها مثبت شده بود، نیز فوت شدند.

قدیر با بیان اینکه از ۴۴۰ آزمایش کرونای انجام شده، نتیجه ۱۴۱ مورد مثبت شد، بیان کرد: از ابتدای اجرای واکسیناسیون کرونا در قم یک میلیون و ۱۴ هزار و ۴۴۷ دُز واکسن به جامعه هدف تزریق شده‌است.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان‌وآموزش پزشکی، استان قم که از بیستم شهریورماه در وضعیت نارنجی کرونایی قرار داشت، از اول آبان‌ماه وارد مناطق زرد  شد.


مرتبط ها
ارسال نظر
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد .
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص ،قومیت ها ،عقاید دیگران باشد و یا با قوانین کشور وآموزه های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
اینستاگرام بهداشت نیوز